How cool is that!?! Thomas (Artimus Pyle) Delmer, Linda Blair (Excorcist) and Allen Collins
January 04, 2010 12:01:19 PM UTC Post #1

Thomas (Artimus Pyle) Delmer, Linda Blair (Excorcist) and Allen Collins

Medium_artimus_pyle_linda_blair_and_allen_collins_-_1978
Medium_csa

Skynyrd Forever, Forever Skynyrd!

"Everything that comes after that, comes after that."

January 04, 2010 3:15:52 PM UTC Post #1

Very cool pic.. thanks for posting/sharing it.

January 04, 2010 10:25:29 PM UTC Post #2

OMG

LONG LIVE SKYNYRD NATION!!!














January 05, 2010 11:10:35 AM UTC Post #3

@prez. rusty: ya outta try that elevating thang! quite inspiring!

IF I LEAVE HERE TOMORROW, WOULD YOU STILL REMEMBER ME?

January 05, 2010 11:17:04 AM UTC Post #4

@mcskynyrd: hey there my friend,that was a cool pic, that was posted up there,wouldnt you agree, very inspiring my friend---------------------happy late new year my friend---------love ya,midnightrider

DOUBLE TROUBLE-------CALL ME THE BREEZE

SKYNYRD ROCKS!!!!!
January 05, 2010 11:18:52 AM UTC Post #5

=Maryland4Dixie said:Thomas (Artimus Pyle) Delmer, Linda Blair (Excorcist) and Allen Collins
,thanks for posting the pic.!---------------midnightrider

DOUBLE TROUBLE-------CALL ME THE BREEZE

SKYNYRD ROCKS!!!!!
January 05, 2010 11:30:34 AM UTC Post #6

@midnightrider: can it really be? that "midnightrider"! was thinkin' you finally got caught, lmao! but that'll never happen, love ya back.............. and front,,,,, and sideways! keep the faith, and as our Prez says, tuyn that damn thang up, i caint hear ya!

IF I LEAVE HERE TOMORROW, WOULD YOU STILL REMEMBER ME?

January 05, 2010 5:20:43 PM UTC Post #7

Yeah, I found that one on the web and almost shit myself...hell, still might. Notice something burning in Linda Blair's hand. Could be a Marlboro...then again.....

Skynyrd Forever, Forever Skynyrd!

"Everything that comes after that, comes after that."

January 05, 2010 10:23:04 PM UTC Post #8

Dont look store bought ta me ! ! !

LONG LIVE SKYNYRD NATION!!!














January 05, 2010 10:26:53 PM UTC Post #9

@prez. rusty: And how would our GREAT Prez know that???????

Ain't nothing sweeter than a Southern girl!

January 05, 2010 10:29:56 PM UTC Post #10

=Maryland4Dixie said:Thomas (Artimus Pyle) Delmer, Linda Blair (Excorcist) and Allen Collins

Some might say that Artimus and Allen were lucky to be in a photo with a movie star.....But
I would have to say that "the Head Spinner" was the lucky one in the photo.....to be between those two guys.

Ain't nothing sweeter than a Southern girl!

Post your comment

You must be logged in to comment

Please sign up for an account or current members login.